مهمانان حاضر در سایت: 75234
امروز: 206
هفته جاری: 120530
ماه جاری: 5538
تاکنون: 115055
 


 
 
ثبت نام     ورود 
فراموشی کلمه عبور 


 
  »  مراحل ترهين ملک جهت اخذ وام

  شرح مختصر : متقاضي در حين ارائه معرفي نامه بانک فرم خام قرارداد ترهين را ارائه و پس از انجام مراحل زير نسبت به معرفي نماينده  شرکت به دفترخانه مربوطه پس از ثبت سند نسبت به امضاء سند رهني با حضور متقاضي و نماينده بانک اقدام خواهد نمود .

مدارک مورد نياز :

1-      معرفي نامه بانک عامل

2-      گواهي دايره امورمالي مبني بر عدم بدهي

3-      گواهي دفترفني ( مبني بر عدم تخلفات ساختماني )

     4 -   گواهي امور برنامه ريزي

 روش اجراي کار :

1- ثبت معرفي نامه بانک  و دفترخانه در دبيرخانه و ارجاع آن به امور برنامه ريزي

2- معرفي متقاضي به امور مالي جهت اخذ گواهي مفاصا حساب توسط کارشناس برنامه ريزي

3- بررسي محاسبات مالي متقاضي توسط امور مالي

4- در صورت داشتن بدهي ، معين کردن نوع بازپرداخت بدهي توسط امور مالي و حقوقي

5- در صورت نداشتن بدهي صدور گواهي مفاصا حساب توسط امور مالي

6- مراجعه متقاضي به امور اجرايي براي صدور گواهي عدم خلافي ساختماني

7- بررسي تخلفات ساختماني متقاضي توسط امور اجرائي

8- در صورت نداشتن تخلفات ساختماني صدور گواهي عدم خلافي ساختماني توسط کارشناس امور اجرائي

9- در صورت داشتن تخلف ، رفع تخلفات ساختماني از طرف متقاضي

10- صدور گواهي بلااشکال بودن ترهين ملک توسط امور اجرائي

11- بررسي مدارک متقاضي توسط امور برنامه ريزي

12- در صورت تکميل بودن مدارک صدور گواهي بلااشکال بودن ترهين توسط امور برنامه ريزي

13- در صورت تکميل نبودن ، کامل کردن مدارک توسط متقاضي

14- کنترل گواهي هاي فوق توسط امور حقوقي

15- بررسي قرارداد ترهين ارائه شده توسط بانک عامل به شرکت در امور حقوقي

16- در صورت بلااشکال بودن قرارداد ابلاغ موافقت شرکت به بانک

17- در صورت وجود اشکال مذاکره با بانک توسط کارشناس حقوقي تا رفع مشکل

18-ث بت نامه دفترخانه در شرکت جهت معرفي نماينده

19- معرفي نماينده  به دفترخانه توسط امور حقوقي براي امضاي سند وام

20- امضاء سند رهني در دفترخانه توسط امور حقوقي شرکت پس از هماهنگي سر دفتر مربوطه

 ارسال به دوستان  |  | دیدگاه شما | 0 نظر تاریخ به روز رسانی: 1393/05/30   تعداد بازدیدکنندگان این صفحه : 2622