مهمانان حاضر در سایت: 75233
امروز: 205
هفته جاری: 120529
ماه جاری: 5537
تاکنون: 115054
 


 
 
ثبت نام     ورود 
فراموشی کلمه عبور 


 
  »  شرايط صدور سند مالکيت

فهرست مدارک مورد نياز

1-      درخواست کتبي از سوي متقاضي

2-      گواهي بلااشکال بودن نقل و انتقال از بانک وام دهنده در صورت داشتن وام

شرح مختصر: 

صدور گواهي بلا اشکال بودن سند قطعي از سوي امور مالي و اجرايي و برنامه ريزي

 شرح مراحل انجام کار :

 1-      ثبت درخواست متقاضي در دبيرخانه

2-      ارجاع درخواست به امور برنامه ريزي جهت بررسي امکان صدور سند قطعي

3-      در صورت داشتن شرايط لازم ، ارسال درخواست متقاضي به امور مالي جهت اعلام نظر و تسويه بدهي

4-      در صورت نداشتن شرايط لازم ، اعلام به متقاضي و پايان کار

5-      ارجاع درخواست توسط امورمالي به کارشناس اجرائي

6-      بررسي درخواست توسط کارشناس در مورد داشتن پايان کار ساختماني و عدم تخلف

7-      در صورت نداشتن مشکل ارجاع به کارشناس برنامه ريزي

8-      در صورت داشتن  مشکل اعلام به متقاضي و پايان

9-      تأييد نهايي در خواست  متقاضي  توسط امور برنامه ريزي

10-   ارجاع به  حقوقي توسط امور برنامه ريزي

11-   صدور نامه به دفترخانه توسط  مديريت حقوقي

12-   حضور نماينده شرکت ( حقوقي ) در دفترخانه مربوطه جهت انتقال سند قطعي به نامه متقاضي

13-   پايان

 

 

 ارسال به دوستان  |  | دیدگاه شما | 0 نظر تاریخ به روز رسانی: 1393/05/30   تعداد بازدیدکنندگان این صفحه : 1604